Helgen

Bra helg! Jag och Lina började fredagskvällen hemma hos Micke för att sedan fortsätta natten på Magenta! Bra drag och snygga människor ;) Och sen lite drama på det så va kvällen avklarad. Det va kul så länge det varade iaf!
Svarta-Malin, Brunett-Jossan och Färgstarka-Lina!

I lördags kom Lina hem till mig för att hämta sina grejer, men det slutade med att jag hakade på henne för jag hade ju ändå inget annat planerat. Tänkte egentligen spendera kvällen med killen, men han hörde ju aldrig av sig och klockan började bli mycket! Så vi drog mot Micke för att lämna Linas väskor där. Väl framme så öppnar han inte dörren (?) så vi drog hem till min vän Acke ist som sedan hängde med oss till Tegel :) Efter mycket om och men så fick jag även med Älsklingen. 40 min kö in till klubben för tydligen var alla från Idol där, konstigt nog.. Vi hann vara inne i nån timme iaf, det va helt okej! Nu ska jag in på rehab, hörs nästa vecka!

"Micke öppna!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0