i fredags!

Halluuuu! Har inte haft mycket tid till uppdatering den här helgen så jag får berätta nu ist:)
I fredags hade jag först ett möte med min advokat, vilket gick bra! Sen, lite för impulsivt drog jag, Sammy och Totte hem till Ponny för lite förkrök!

Hade varken smink eller kläder med mig så det började med sminkning! Och Sammy... juckar..? 


Aw va söta vi är ;)


Vi spelade Land och Stad.. eller vad det heter!!


Sammy gör ett konstigt tecken? HAHA


Totte :)


Sammy :)


Påväg från Nype, vi va tvungna att betala inträde så vi sket i! Drog till Dovas ist för att träffa upp Carro!

Sen spårare!! Kvällens bästa va när TobG kom och sen Max en min senare! Helt random :) Jag blev supernöjd med kvällen!! Förutom att Johanna tappade bort sitt leg och va tvungen att åka hem :/




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillart ;)

2010-09-13 @ 20:02:06
URL: http://sockerstralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0