I know you missed me..

Halloj bitches! Förstår verkligen inte hur folk kan uppdatera så mycket som ni gör! Har ni inget liv eller whats up? ;) Närrå, jag har äntligen fått över lite bilder till datorn! Jävla cpmobil som inte fungerar som den ska! Det bästa med den är att när man stoppar den i laddaren så töms den på ström ist för att fyllas.. isnt that someting huh?
I Måndags va jag som sagt på WWBs studentskiva! Jag, Sammy, Jessica och Ponny började kröket på Soft, där vi skrattade åt gamla minnen och massa roliga saker som Ponny gjort ;). Sen drog jag, Jessica och Ponny vidare till skivan! Lite senare kom även Sammyälsk! Astrevligt att träffa Lina och Jossan igen! Vi ses ju tyvärr inte så ofta nu förtiden :(

Tisdag-Lördag
Jag och Sammy bestämde oss helt plötsligt för att åka till Gnesta! Lite lagom spontant sådär :P Så jag packade väskan, sa nej till jobbet och tog en liten minisemester! Det va verkligen nånting som jag behövde känner jag! Det va ett bra tag sen jag var utan för stockholm! Så vi sa hejdå till storstaden och hej till åkrar, kossor och dass(?). 
Stoffes landställe låg ca 20 min från Gnesta centrum :) (Bakom Sammy, inte där han pekar ;)

Första dagen gjorde Stoffe världens godaste hamburgare till oss och vi spelade massa olika spel och drack lite bira :) Andra dagen... no idea, dagarna har flytit ihop :) Men jag bjuder på lite bilder iaf..
Stoffes stuga låg nära en skön fotbollsplan där grabbarna spelade fotboll! Vinnaren fick bestämma vad förloraren skulle äta till middag! Och inte nog med det va förloraren tvungen att betala den också ;)

En dag köpte vi korv och gick ut i skogen ca 20 min till en supermysig sjö och grillade! Sebbe och Stoffe på bilden :)



Sen skulle alla ut på ön (?)

Vi körde även lite golf i smyg ;)

Och grabbarna lirade gura!

Synd att det inte finns någon bild från kvällen då Sammy tvingades äta upp en snigel och spelandet va på fullaste allvar ;) RESTEN AV BILDERNA FINNS PÅ FB! Pallar inte lägga upp nåt mer idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0