Hemma nu

Träffade Jessica idag! Tycker faktiskt att ärlighet borde uppskattas och inte bestraffas. Ursäkter uppskattas också! Så jag och Jessica har gjort ett nytt försök! <3
Mötte upp henne i skolan jag förut gick på! Kändes väldigt jobbigt att vara där av nån anledning! Så vi gick direkt :P Vi drog iaf in till stan och tog en fika på ett café jag aldrig varit på! Satt på uteserveringenn och drack kaffe och åt lite varma plättar! Supermysigt! Colan för 23 spänn va dock så jävla ovärd!

Efter fikan tittade vi runt i lite olika affärer och jag köpte nya piercingar! Min tungpiercing har nämligen fastnat!! Så jag måste knippsa av den på nåt sätt (?) Ska försöka med nåt verktyg från farsans snickarrum i morgon! Så vi får se om jag har någon tunga kvar sen eller inte!

Men dagen slutar inte där! Sedan mötte jag upp min baby boy Sammy och käkade middag! Sen bestämde vi oss för att nörda lite på Inferno och spela BF, mihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0