Gud gråter, och jag med!

Om det är något som jag verkligen hatar så är der regn! HATAR! Är inte det ett giltigt skäl till att sjukanmäla sig? Isf är jag sjuk en vecka från och med nu. Man blir ju fan deprimerad av detta äckelväder! Usch att sommaren är slut! Dom började tom med vintertidtabellen igår.. kan man inte ba få gå i ide? Snällarå? Nä, nu är det bara att förbereda sig inför den årliga, traditionella höstdepritionen..

Det gick fett bra igår förresten. Jessica och jag är bra på att lösa saker med varandra! Det gäller bara att vara ärlig och mötas på ett visst plan där båda kan förstå varandra (y) Vi ska ju faktiskt föreställa vuxna nu, hur korkat det n låter, men så är det! Jag hoppas att även P och J vågar möta varandra. Allt verkar som vanligt vara ett missförstånd.

Juste! Håret har jag fan inte hunnit kolla på än :O Får se om jag behöver dra en mössa över skallen idag eller om det ser hyffsat bra ut! Jag röstar för det sista! ..ser ju förjävlig ut i mössa!

Puss Älsklingar! Ska springa till bussen nu!

Bild från förra sommaren, miss U girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0