Min Ängel <3

Älskade farmor fyller år idag, men kan ju tyvärr inte vara med oss och fira.. Vi ska laga din favoritmat och sen besöka din grav och lägga dit några blommor! Är du där då? Saknar dig..
Är ledsen över att vi bara kände varandra under en så kort tid, jag hade nog behövt en farmor i mitt liv..
Minns första gången jag på riktigt förstod att du inte längre levde. Jag och pappa satt i soffan hemma i vårat lilla "pepparkakshus" du vet ;) Jag ställde mig upp, tittade ut genom fönstret, och pekade ut den allra största och vackraste stjärnan. Sedan vände jag mig mot pappa och frågade om det var du. Jag minns inte vad han svarade, men jag vet att jag blev lugn. Jag vet att vi inte setts för sista gången, du kommer finnas i min himmel sen och där kommer vi kunna ta igen alla dessa år vi missat. Så spara en plats till mig brevid din stjärna! Eller spara två, min Sammy ska få plats också :)
Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0