Kort om helgen

Dålig uppdatering I know.. men jag har iaf haft världens mysigaste helg. Haft pojkvännen hos mig hela helgen.
Vi har grillat, druckit bira i solen, spelat spel, varit på fotbollsmatch, lite privata saker mm ;). Och som avsluting på denna helg drog jag och Jessica till stan och rökte vattenpipa på en uteservering (y) ! <3
Jag älskar den här årstiden! Supermegaskönt att det är varmt ute och man kan sitta ute på kvällarna! Det enda negativa med våren är alla dessa äckliga djur som kommer fram.. Att sova med öppet fönster kan leda till hemska upplevelser ;) Vaknade i torsdags av ett jäkla surr inne i rummet! Då va det en humla som hälsat på.. Euw. Tur att jag hade älsklingen här som kunde hjälpa mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0