Helgen

Förlåt mig, trogna läsare som klickar sig in här varje dag, och besviket stänger ner rutan igen.. I know jag har inte uppdaterat så jäkla bra ;) Smisk på mig! Har varit med min baby hela helgen och då har jag inte lust med nåt annat än att bara ägna mig åt honom :)

FREDAGS:
Jag och Baby styrde upp en grillkväll på ett hemligt ställe! Grillplatsen ligger precis vid en mysig sjö och det är väldigt lätt att ta sig dit! Jag mötte upp Sammy och Stoffe direkt efter jobbet och vi drog och köpte mat och saker till grillen! Sen drog vi till sjön och partade, grillade, spelade kubb och (vissa knäppisar) badade!
Tack för en underbar kväll Sammy, Stoffe, Jessica, Nellie, Linda, Madde, Iman, Emma, Tobbe och Johanna (resten kan jag inte namnen på)!
Söta Jessica och Nellie spelar kort i väntan på att grabbarna ska komma tillbaka med bestick!

En Nellie och en Zebra!

<3


Haha fiiin!

Skitsöta Jessica :D

<3

Sammy bränner näshår

Emma, Iman, Stoffe (surisar ;))

Tobbe kom också :D

Sammy fick igång världens bästa brasa! High five



LÖRDAGS:
Tog det lugnt hemma hos mig!  På kvällen kom Linda och Elin hit en sväng <3 Sen drog Sammy och jag till Fam P och lirade kort! Ytterst trevligt!

SÖNDAGS:
Låg och lyssnade och mös till åskvädret under täcket hela dagen. Sedan blev det ost och kex och hyrd film! Horsmen.. fett b.

MÅNDAGS:
Jobbat på nytt ställe idag! Skolan som jag jobbade på i höstas! Åh vad alla saknat mig ;) Fick massor med kramar! Kändes skönt att vara tillbaka igen! Efter jobbet blev det bira i Humlegården med söto.

IMORGON:
Skiiiiva med tidsmaskintema!


Kommentarer
Postat av: Jossan

¨åh malin imorn blir det party! =) jag fixade så att jag ger biljetten till Johanna! Så allt löser sig :D

2010-05-24 @ 23:44:06
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0