Eeey yo bloggah!

Vilken toppendag! Kunde inte varit bättre, jag mår så jäkla bra i det här vädret asså! Dock känner jag mig ganska utmattad efter en heldag ute i solen :P Men det kan jag lätt vänja mig vid! Efter att jag solat en stund hemma på altanen så drog jag och mötte upp baby vid Humlegården. Jag hade med mig min nya strandvästa packad med bira, frukt och saft (y) Såklart skulle jag ju glömma nånting också och i det här fallet blev det filten som låg kvar i rummet. Men det gjorde inget! Nästa gång ska jag ta med grillad kyckling, potatissallad, vattenmelon och glass också har jag planerat :) Så jäkla mysigt och bara ligga i solen och steeeeka och mysa! HISS HISS TUMMEN UPP!

Väntar på bussen, klädd i zebra (såklart):

Bara ben och favoritskorna!! (plus lite sår efter min snabbrakning -.-)

Framme i Humlegården! Bara jag som tycker bilden blev rätt vacker?

Baby pillar (?)

Ett kärlekspar:

The new bag! 200kr på Åhléns! SO ZEBRASTYLE!!

Även Sammyboy kan få till dem där fjortisläpparna, what a duckface ;) :

Seeen precis när jag kommit hem och satt mig i soffan så ville Jessica leka med mig ;) Men det va asmys. Skönt att vara ute och gå på kvällen när det är varmt! Vi satt på en kulle och snackade massa blaj, me like!!
Snipp snapp snut så va dagen slut! Heeerrrååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0