Lägesrapport!

Har ju faktiskt hunnit med en del nu under dessa 5 dagar som gått :D
Kryssningen i onsdags va superkul! Fick nästan med allt på min to do list ;) Det va så jäkla kul att träffa Lina och Jossan igen, partypinglorna nr one! Och vi planerar redan nästa kryssning ;)
Efterfest. Vi började såklart dricka igen på morgonen och va väldigt taggade på efterfest! Så Lina bjöd med oss till Bills kompis. Ett brathus fyllt av folk och alkohol, me like <3 Höll på att frysa ihjäl (seriöst) på hemvägen och vi hade jäävligt tur när vi får syn på en taxi.
Glömde min mobil på festen som jag fick tillbaka nu idag med 8 missade samtal och 10 sms. Besatta jävlar :P
Fredagen och lördagen har varit supermysiga! Bara legat i soffan och myst med min älskling! ME LIKE!


KAN TYVÄRR INTE LADDA UPP BILDER FÖR MIN DATOR ÄR EN FUCKING CPIDIOT! *Suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0