Shit va sämst!

Jag har inte uppdaterat på 5 dagar! Fan va jag suger! :D Så vad har jag hunnit med dem här dagarna då?:
Tisdag- Fest med gamla gänget från Tibble PS! Fan det va skitkul att träffa er igen! Har 2 videos som jag kanske tänkte lägga upp :P Men jag måste tänka igenom det några gånger till först tror jag!
Onsdag- Träffade pojken och ställde saker och ting till rätta igen! ♥
Torsdag- Möööös hela dagen! Sen blev det en feeet middag i kungshallen :D
Fredag- Jobbat, Shoppat och Krogat! Av en ren slump hamnade jag på samma ställe som Lina, Jossan och Julia! Royal Garden. Sugit ställe tycker jag, men det blir helt ok när man är med människor man tycker om!
Lördag- Fest hemma hos Tobbe! Fan det va askul och skittrevligt verkligen! Lagom mycket folk, en kväll fylld av Ölspelet, Jag-har-aldrig och Sanning och konka :P

Bild tagen från lebbs.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0