Nyår

Tjoo! Nu vare ett tag sen jag skrev! Saknat miiiig? Eh som om jag ens behöver fråga! Klart ni gjort ;)
Så surt att jag inte har några bilder från nyår.. men det va precis som alla andra nyår! (SPÅÅÅÅRA)
Fick iaf en supernajs new years kiss! Under kvällen hann jag iaf:
Tvinga i mig nyårsmiddagen fast jag precis käkat sushi!
Träffat nya människor, dock ingen i min smak!
Skrikit som en jävla dåre
Gråtit som ett jävla psykfall
Ramlat i snön!
Glömt bort mina smällare :( Jag som ville smälla!
Tjaffsat med typ 5 olika personer  
Gått hem utan min mobil -.-

Jag är såååå duktig ibland. Lyckas verkligen!! Det va bättre än förra året iaf ;) Välkommen 2010! Nu är det bara 2 år kvar tills världen går under! YEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0