Nu ska jag säga en sak..

Hälften av det här borde jag säkert ta bort i morgon.. men vad har jag att förlora?
Såhär är det.. människor är falska jävla svin. Det finns inga bra människor, bara bra (eller dåliga)skådespelare. Jag blir sviken hit och dit och fram och tillbaka.. men jag är van! Inte konstigt att man blivit som man blivit när man bara umgåtts med svaga människor som inte har några egna åsikter.. Man slickar arsle för det är på så sätt man överlever. Fake hit, fake dit, skitsnack där och skitsnack här. Man tror att man kan ta allt för givet, men det funkar inte riktigt så. Alla har ju sin gräns! Jag är en sån som tror så jävla bra om folk hela tiden, förlåter, ger 58 chanser och tror på förändring. Det är inte bra.. man blir huggen i ryggen gång på gång. Små som stora saker. Rätt va det är så blir det en vanesak. Jag orkar inte med människor som bara är min vän när det passar dem själva.
Jag tror att vissa kommer ta åt sig av det jag skriver nu.. men det behöver inte alls va er jag menar. Generellt gäller det alla.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0