Lista 2009

Det har ju faktiskt blivit ett nytt jävla år! Och seg som jag är har jag haft det här i utkastet typ massa dagar :P Men här kommer en liten fjuttig lista iaf!
Under år 2009 har jag:
1. Rest (Tunisien baby! om vin snackar utomlands)
2. Tatuerat mig- (Nej, tyvärr. Det blir detta år!)
3. Piercat mig- (Tunga och överläpp)
4. Druckit alkohol- (18 och krogoskulden tagen JA!)
5. Testat droger- (Inga kommentarer)
6. Rökt vattenpipa- (Oooh ja! Och köpt en egen)
7. Blivit gravid- (Vet egentligen inte)
8. Sårat någon- (Förlåt)
9. Blivit sårad- (Ja fan)
10. Slagit någon- (För många ggr. Aldrig mer igen!)
11. Åkt polisbil- (Haha 2ggr. Detta skall undvikas detta år!)
12. Blivit kär- (Looove is in the air)
13. Haft sex- (Eh duh?!)
14. Kysst en främling- (Euw)
15. Haft ett förhållande över en månad- (9 månader!)
16. Varit otrogen- (Hell no!)
17. Åkt på kryssning- (Yes, 2 tror jag)
18. Festat ett helt dygn- (Hultsfred räknas nog)
19. Träffat många nya människor- (Ja, en av dem är den bästa idag!)
20. Hållit mina nyårslöften - (Haha hade inga tror jag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0