Fredags

Va ju hemma hos Carro i går :) Vi satt hemma hos henne och förkrökade, sen drog vi till The Bridge och hade askul :D Stod och dansade, drack, sjöng och bäst av allt.. lurade i folk MASSOR av saker. Har ni nån gång gått till en fest/krogen och spelat nån HELT annan person än den ni egentligen är? Haha Det gjorde vi iaf! Och det va hilarious!! Carro har fler bilder från kvällen.. så ni får nöja er med dessa sålänge:
I LOVE ZEBRA, Duuuuh?!

Haha, innan vi kom till krogen. Jag ser fullare ut än va jag va ;) Böjde mig ner för att få skugga eftersom Carro den jäveln har varit i Thailand 2 veckor och ser ut som en neger! Själv såg jag ut som ett spöke! Så jag va tvungen :P

haha jag bjuder på den!

Haha och Carros skor? Vet inte varför jag fotade det:P

Resten av kvällen, som vanligt.. får ni gissa er till vad som hände!!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline/en av de från moiettu

sv; Ja! Vi är tre som driver bloggen :)

Vilket är ditt favoritdjur? :)

2010-01-17 @ 09:26:24
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0