Blåbärspaj

Ledsen att jag har blivit så dålig på att uppdatera! Men jag har ingen kamera längre som sagt! Vilket gör det svårare för mig att uppdatera! Självklart kan jag berätta att jag va på hemmafest i hos Carros pojkvän i fredags, att jag köpt nya kläder eller fikat med familjen, men det känns så tråkigt utan bilder! Känns värdelöst liksom :P Plus att jag inte vet om nån uppskattar att jag skriver.. haha meningslöst
Här kan ni få en liten lägesrapport iaf:
Hur mår jag? -Jag mår bra! Arg för att kameran och mobilen är utan sin matte just nu, stackars dem! 
Vad gör jag? -Absolut ingenting! Helt isolerad känns det som. Inga pengar, ingen mobil, ingen att träffa. 
Så ni kanske märker att jag inte är så rolig just nu :P Ska försöka ändå!
Nu ska jag ut och övningsköra tänkte jag! <3


 

Kommentarer
Postat av: yulia ♥

snygg header :)

2010-01-24 @ 18:11:22
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Om du vill, kanske vi kan träffas och prata bara? Rensa luften lite?

2010-01-24 @ 21:17:52
URL: http://alwaysnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0