LÄGESRAPPORT

Hellow! Dålig uppdatering i know.. men utan kamera så känns det inte så intressant att uppdatera :P
Men nu gör jag det iaf! Så.. vad har hänt under tiden jag inte skrivit nå:
Vaknade i natt av att ena katten spyr i mitt rum.. fy fan det va inte najs! Men jag somnade om igen och hoppades på att det skulle va en dröm. Vilket det självklart inte va.. så jag har börjat morgonen med att torka upp kattspya!

Fredags
I fredags va jag, Linda och Sammy på Pilot! Det va jättekul att träffa henne och Sammy samtidigt! Det blev väldigt lyckat! Jag hoppas vi kan göra om det! Vi har ju faktiskt alltid haft väldigt roligt ihop!

Lördags
Chillkrök hemma hos Carro och Tobbe! Alltid lika roligt :D Behöver nog inte berätta så mycket om det.. ni vet hur fester går till ;)


Alla hjärtansdag
Igår va det alla hjärtansdag, som alla säkert vet om ;) Jag började en mysig morgon med min pojkvän och drog sen till st eriksplan och fikade med familjen, kusinerna, morfar och farfar. Ytterst trevligt! Fick även en superfin teckning av min favoritsyster :D Ska försöka scanna in den så ni får se! Åh va fin den va! :D Hon är superduktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0