Svar på tal!

Anonym om Mind your own busniess bitches!:
Jag ser ner på dig. Hoppat av skolan och försover sig på jobbet. Duktig tjej

Haha, asså folk som kommenterar anonymt om saker dem inte vet nånting om är ju underbart roligt!
1.Du ser ner på mig för att jag inte går i skolan? Det är inget tvång att gå gymnasiet! Man får välja helt själv om man vill gå 3 år till eller börja jobba. Jag valde helt enkelt det sistnämda alternativet! Inget konstigt med det! Varför ska jag slösa bort 3 år nu på fel linje när jag inte trivs? Jag tar och läser upp mina ämnen senare i livet ist när jag vet vad jag vill göra!
2. Jag sköter mig utmärkt på mitt jobb utöver att jag råkat försova mig 2 ggr så du behöver inte yttra dig.

Vill du veta vilka JAG ser ner på? Folk som skriver anonyma kommentarer ist för visa vem man är och stå för det man säger!


Snälla kommentarer:

 FEBB om 10 anledningar till att inte gilla julen:
ja hha :D
åh älska dig!!<33

malin<3 om Ville bara tacka..:
vilken grymt söt blogg! :D

agiss om Dygnet runt hos mig::
fin blogg :D

Anonym om Me today:
kreativt bloggnamn, zebrafuck :p roligt namn!

OSV! Tack för det :) <3


Kommentarer
Postat av: calle

hahahaha! Stor hiss till snöbollskriget ;D

2009-12-14 @ 23:12:03
URL: http://calleandersson.blogg.se/
Postat av: ZebraFuck

Jaaaaaaaaa :D!

2009-12-14 @ 23:40:00
URL: http://zebrafuck.blogg.se/
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

ha en bra kväll kram

2009-12-15 @ 00:08:03
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0