Svar på tal!

Sebastian om Mind your own busniess bitches!:
haha anonym kommentar kukigt fegt :D ... Zebra, varför har du en blogg om du säger åt folk att bry sig om sig själva? förvirrande... gillar bloggen btw <3

Kul att du gillar min blogg ♥ :D
Jag har inte en blogg för att jag vill att anonymt folk jag inte känner ska kunna berätta för mig hur dålig jag är på saker. Bara dem personerna som känner mig på riktigt kan säga det och få mig att fundera. Har man någon åsikt så tycker jag åtminstånde man kan sätta ett namn på sig själv!
Jag har också sagt i ett tidigare inlägg att jag själv inte tar någon hänsyn till någon här på min blogg utan att jag skriver precis vad jag vill och känner för! Passar det inte så behöver man inte läsa :)
Puss på dig!



Kommentarer
Postat av: micaela

Tack, men ... ZebraFuck är ju bättre ;)

2009-12-16 @ 20:53:56
URL: http://ankbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0