Mind your own busniess bitches!

"Ja okej jag försov mig.. vad ska jag göra åt det? Jag vaknade inte av alarmhelvetet, men kommer såfort jag kan!"

Det va inte första gången, men inte tredje gången heller! 2 ggr har det hänt och vissa sover väl djupare än andra! Att säga: "När man blir lite äldre kanske man förstår att man inte kan festa dagen innan man ska jobba!" Bitch, jag va inte ens ute! KUNDE ha gått ut GRATIS om jag ville, men gjorde inte det! Man kan försova sig ändå! Bara för att man är 18 år och det är fredag betyder det inte vara ute sent på natten och därav anledningen till att man försover sig. Jag är bara människa och att man försover sig nån gång ibland kan hända den bästa! Så shut up!

En annan sak som jag får höra hela tiden är: Men herregud va du är smal! Stackare, äter inte ordentligt..
Vad vet folk om det? Ge hit chokladen för fan! Att jag är smal har inget med att jag inte äter att göra! Och nej jag spyr inte upp det heller. För smal, för tjock, för snygg, för ful.. sköt er själva!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

haha anonym kommentar kukigt fegt :D ... Zebra, varför har du en blogg om du säger åt folk att bry sig om sig själva? förvirrande... gillar bloggen btw <3

2009-12-16 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0