Ingen utgång idag

Hellow bitches!
Sorry för dålig uppdatering igen! Det beror på att jag inte varit hemma :)
Onsdag idag vilket betyder utgång för många! Men jag ska spara mig till helgen faktiskt :) Längtar särmycket!! Var kvällen kommer börja vet jag inte riktigt än, men Collage ska det bli iaf! Med kära vänner från Bällstabergsskolan bla! Det kommer bli grymt
Har inte så mycket planer för övrigt. Jobba, sola, shoppa, klippa mig och prata med dem på Combat står väl på listan i morgon iaf! 
Oj höll på glömma! vi ska hämta hem en liten Kattiz i morgon! :D Alltid mysigt med en ny familjemedlem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh va mysigt!! :D

2009-12-02 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0