Helgen!

Vilken grym helg!
Fredagen började med förkrök hemma hos Tobbe med Sammy, Tina, Linda och Tessi (som förövrigt har bytt namn till Tess) :O Hällde i oss lite vin mm och drog sedan vidare till Collage! Jag va redan ganska flummig men som tur va så kom nästan alla in ändå! Bortsett från dem sega jävlarna i garderoben och kåta killen som taffsa så va kvällen toppen! Kul att man träffar på människor man inte alls räknat med att träffa!

I lördags skulle jag egentligen träfat Isabel men bakiskänslan höll i sig alldeles för länge så jag pallade faktiskt inte! Det blev ist en mysig hemmakväll med ost, kex, popcorn, kräftstjärtar och pojkvännen!


Kommentarer
Postat av: Isabeeeeeeel

haha jaaaaa din bajskorv, jag är BESVIKEN!

2009-12-07 @ 11:57:37
Postat av: ZEBRAFUCK

Im sorry :( <3

2009-12-07 @ 12:01:07
URL: http://zebrafuck.blogg.se/
Postat av: TObbe

Ja tänk så det kan bli!!!!

2009-12-07 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0