Ät gul snö, det kan va öl!

Fick en söt kommentar om att jag skulle uppdatera mer! <3 Jag uppdaterar så ofta jag kan! Men jag lovar att det ska bli bättre :) Vad vill ni läsa mer om?



Vilken chock jag fick i morse när jag sprang ut i mina gympadojor! SNÖ? Och mycket tillochmed! Det va bara att springa in igen och ta fram vinterskorna på vinden! Ska man våga hoppas på att snön stannar på marken till jul? Hm.. tror inte det va! Den kommer vara borta i morgon.. tro mig. Men knäpp som jag är kunde jag inte låta bli att smaka på den lite (a)! JA, jag har ätit snö i år, även fast jag inte är 5 år längre ;)

Jag tror det hände med nånting med min läpp.. eller nåt HöHö

Efter jobbet va det dags att möta upp pojken i stan för lite julklappsshopping!
Det är ju faktiskt julafton nästa torsdag :O
Tiden går så snabbt när man har roligt! Tss
Vi hittade en (skitful) jacka som vi bara va tvungna att prova!
Visst är vi snygga? :D

Sammy va extra snygg! (Förlåt för bilden, puss på dig!) :D



Faaan va skönt att va ledig från jobbet i morgon! Har sovit typ 5 timmar per natt nu i en vecka så det ska bli j*vligt skönt! Dock vet jag inte om jag ska vara smart och gå ner till vårdcentralen och ta den där svinsprutan kl 8.. Sovmorgon VS Svinspruta.. svårt val eeh NOT! Önskar jag hade pengar så jag kunde utnyttja att det är lill-lördag i morgon också, MEN.. jag sparar nog det till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0