Alla får julkort.. jag får RÄKNINGAR!

Sluta skickia räkningar till mig! Har ni inget hjärta människor? Haha, nej men seriöst.. helt plötsligt har det blivit massa extragrejer att betala.. vad får dom allt ifrån? Men jag har iaf skaffat mig en DOSA! Så nu kan jag betala skiten själv via internet. Om det finns pengar på mitt konto dvs..

Den som säger att pengar inte gör en lyckligare är ju feta lögnaren.. När jag har pengar känner jag mig så jäävla grym! Man kan göra precis vad man vill, köpa vad man vill, träffa vem man vill!
Jag känner mig som ett misslyckat miffo utan pengar.. så det är vad jag är just nu :) Jag kan inte göra nånting.. fantasin försvinner liksom! Får sitta här hemma i mitt snuskiga rum sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0