Jag och Linda, 10 bast!

Yohalluu bloggah!

IGÅR
Efter jobbet drog jag och Sampan och tog en after work bira på Snaps! Ett nytt favoritställe för min del.. fast jag gillar alla uteserveringar ifs! Efter det så drog vi till Forsbergs slututställning i Zinkensdam! Där bjöds det på gratis öl, vin och korv! Supermysigt va det! Sen drog vi vidare och mötte upp Linda på Soft där vi delade på en pizza och fortsatte dricka bira! Sen bar det hemmåt! Kanske lite för sent.. närå (a)

IDAG
Så idag vaknade jag upp, lite halvseg sådär, hemma hos Linda och drog iväg till jobbet! Dagen börjar väl inte sådär superbra.. jag träffar en kollega på bussen och blir nästan utkastade av en jäkla idiotanledning :D
När jag kommer hem från jobbet bestämmer sig jag, linda och Jessica för att ta en kvällspromenad! Men ist förvandlades jag och Linda till två 10åringar som bestämde oss för att gå på upptäcktsfärd och leka indianer i skogen! :D
Vi började med en tipspromenad! (Jävligt svår..) :S

Sen sprang vi hinderbana och klättrade

Sen bestämde vi oss för att bygga en trädkoja och börja indianleken! Visst gjorde vi en snygg koja? ;)


IMORGON
Grillkväll vid hemlig sjö!! Be there or be fyrkant bitches! (Ni vet vilka ni är)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0