Lördag 27/3-10, 1årsdag!

En snabb liten sammanfattning <3:
I lördags firade jag och min Älskling vår 1årsdag!!
Hela dagen va helt underbar! Vi vaknade upp tillsammans och började med att dra till Centralbadet! Aldrig varit där förut, men det va ett supermysigt ställe! Dock hade jag ingen bikini med mig så jag fick låna en baddräkt (?!) Haha men det va inte så farligt som jag trodde.. har ju inte hängpattar direkt så det funkade!

Efter badet så åkte vi i full fart till Norra Brunn och tog några bira och kollade på stand up!
Fredrik Andersson, Dominik Henzel och Robin Paulsson stod för dagens underhållning!

Efter Norra Brunn bestämde vi oss för att göra kvällen ännu lite längre så vi drog ut på krogen!
Där träffade vi på ett gäng med grabbar som Sammy kände så vi hängde med dem! Ungefär så slutar kvällen. Förutom att vi missar bussen på väg hem och får lift med en enögd snäll människa.

ÄLSkAR DIG!
Vi har haft världens mysigaste år! Och fler ska det bli!


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Allt bra idag ? :)

2010-03-30 @ 12:59:14
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0