Blaj

Sommar 2010 har nog varit den bästa hittills! Varför jag tycker det är nog för jag har haft den mest underbara tid med pojkvännen, familjen och vännerna. Känns skönt att veta vilka mina riktiga vänner egentligen är.. Sen är det tråkigt att man inte har hunnit träffa precis alla. Det är förvånande hur mycket vi alla har förändrats på så kort(?) tid. Men i nästan alla fall har det blivit till det bättre!
Nu är skolan slut och alla börjar på sitt nya vuxna liv. Skrämmane! Känns jobbigt, men samtidigt skönt att man snart ska flytta ifrån lilla Täby K och börja om på nytt igen till hösten. Men vad ska jag göra? Plugga, jobba, bådeoch?.. No idea. Som sagt, skrämmande.


Kommentarer
Postat av: Ponny

Sötnosar<3

2010-08-22 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0