Svar på frågorna!


 

Vad heter du?
- Zebra såklart :)

Du får välja en kändis.. vilken du vill! vem skulle du träffa då?
- Jag som inte är så intresserad av kändisvärlden.. Robert Pattinson ifall han hade varit vampyr på riktigt! Annars grabbarna i Dead by April för att dem är så sjukt snygga ;).

Vad gillar du för musik?
- Zebra ♥ Rock

Vad tycker du om att göra på fritiden? - Eftersom jag är en nybliven 18åring så ligger krogen på topp! Efter pojkvännen såklart!

Vad gör du om 10 år? - Precis vad jag vill!

Hur lång är du? - 1,75!

Vad tycker du om svininfluensan? Ska du ta sprutan? - Det va väl ett jävla tjat om svininfluensan! När kommer folk hitta nåt annat att prata om? JA, jag ska ta den! Och anledningen till det är för att jag ligger i riskgruppen. Jag ser ingen anledning för dem som är helt friska att ta den!

Jag är lite nyfiken på hur länge deu har varit tsm med din kille ;) Och om du rekomenderar några krogar här i stan? - 8 månader och vi hoppas på fler! Jag har inte varit på så många olika.. men den jag gillar absolut mest är Collage! Sen är The Bridge najs ockå :)

Vad fick du namnet zebrafuck från? - För att jag gillar se på när zebror parar sig kanske? Nej men Zebra är mitt namn och fuck är väl nånting jag gillar ;) 

Hur gammal är du? - Fyllde 18 i September! :D

Vilken stad bor du i? - Stockholm i mitt hjärta!

Hur många beökare har du om dagen? - Eftersom jag precis startat den så har jag inte så många

Vad tycker du om att göra? - Umgås, festa, resa, mysa, blogga mm!
 
Röker du? - Svarar varken ja eller nej.. När jag har lust helt enkelt ;)
Isåfall, hur började du? - Ville helt enkelt testa! Alltid roligt att göra nånting man inte får, ellerhur? ;)

Hur fan vågar du gå ut när du ser ut som du gör?
- Hahahaha! Jag tror det finns ett ord för det där.. AVUNDSJUKA!

Längsta förhållande? - Avslutade nyss ett 7 års långt med Lisa ;)

Är det sant att du springa bakofram? - Vem fan har avslöjat det? :O





Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv, Tack så jättemycket! :D <3



Jag hann inte ställa en fråga :p

2009-11-30 @ 20:00:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Daiana

Hejj :D

Kommentera gärna blogg och säg vad du tycker om ett par skor jag kanske ska köpa :D

2009-11-30 @ 20:54:06
URL: http://vitsvartie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0