Helgen

Hellow bitches!
Sorry för dålig uppdatering! Ska snart svara på alla era kommentarer! Jag har inte varit hemma på hela helgen så hoppas ni inte har deppat ihop för det ;)
Jag har iaf haft en awesome helg! I fredags började jag dagen med att ta mig till jobbet! Och efter att ha dampat tillräckligt länge på en unge som skulle springa och släcka lampan hela tiden när jag stod och plockade i köket så åkte jag in till stan och träffade min baby! Vi firade nämligen vår 8 månadersdag i fredags! Tänk att vi har hållt ihop så pass länge även fast vi haft både familjer och kompisar emot oss! ÄKTA KÄRLEK kallas det (för er som inte verkar fatta er på sånt).
Vi började kvällen med lite förkrök hos Acke, skrev upp oss på Collagelistan och åkte dit! Sen får er fantasi bestämma resten! Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder!


Vad har ni själva gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0