Bakis på jobbet är inte att rekommendera

Fan va jag va trött i morse! Och Tobbes jäääävla väckarklocka är det värsta jag har hört! Man kan nog inte försova sig när man ständigt hör det där jävla tjutet :P
Men iaf.. igår va vi på The Bridge! Fan det va en rolig kväll asså! Synd att Carro inte kunde stanna länge dock! Jag och Tobbe festade som aldrig förr iaf! Drack bira, minglade runt bland folket, ritade på folket (?) snackade hemlisar och mycket mer ;) Vi blev så populära att vi blev förföljda när vi skulle från krogen. Vi va tvungna att springa och hoppa in i en taxi som körde oss gratis lite längre ner på gatan så vi kunde komma undan! Haha eller det va jag som va poppis, Tobbe skulle dom buckla på ;) Hem kom vi iaf! Runt 5tiden på morgonen..
Jag och min Carrowbejb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0